Sastavni deo svake SEO optimizacije sajta čine ključne reči. Pre same izrade sajta, jako je važno sastaviti sadržaj (content) i ključne reči za sajt, kako bi na osnovu toga kreirali kompletnu sliku o delatnosti kojom se bavite i koju želite da prezentujete ne Web-u. One moraju biti usko vezane za ono o čemu sajt govori, ali ne samo da bi to ima smisla već i zbog same pretrage, rangiranja na Google-u i kako bi kupci mogli lakše da vas nađu i dopru do vaše prezentacije na internetu.
Ključne reči ne možete sami sastaviti niti uticati na njihov redosled i gde će se pojavljivati na sajtu. To mora da uradi stručno lice, koje zna gde staviti naslove, gde staviti ključnu reč na sajtu, koliko se često ona treba ponavljati, spominjati i u kom kontekstu, da li je treba linkovati ili boldovati, itd… To se zove analiza ključnih reči…
Istražujemo ključne reči za Vaš biznis i biramo samo najbolje, koje će doneti najbolje rezultate i najjeftinije cene.
Danas postoji veliki broj alata i olakšica koji nam mogu pomoći da lakše dođemo do željenog rezultata. Sam Google ima alat gde možete proveriti pretragu Vaše ključne reči na određenom nivou, koliko joj je mesečna upotrebljenost, koliko ljudi zapravo kuca tu reč u Google-u i ima potrebu za nekom vrstom usluge ili informacije koja se tiče nje. To možete proveriti na ovde, na aplikaciji koja se zove Google Trends. Ukoliko se opredelite za Google Ads kampanje, tu je tek razvijena struktura sa igrom rečima, pošto na osnovu domena i sajta, sam će Vam predložiti ključne reči za pretragu, reči koje on smatra da će dati najbolje rezultate i prikazaće pretragu na mesečnom nivou za svaku ključnu reč i njenu frekventnost. Kasnije, tokom trajanja kampanja, pratićemo svaku reć i analizirati kompletno interesovanje publike za Vaše plaćene kampanje, određene reči će se izdvojiti i u njih ćete uložiti više novca, dok će se neke reči i ugasiti koje ne daju tako dobre rezultate ili je njihova cena preskupa.
Prepustite nama veći deo posla, jer mi pretvaramo Vaše ideje i zamisli u realnost.