Posetioci skeniraju sajtove – imajte to na umu. Šta mislite koliko će osoba pročitati ono što ste napisali? Odgovor je poražavajući – gotovo niko! Istraživanja su pokazala da samo 16% ljudi čita sadržaj sa web stranica od reči do reči. Većina samo baci pogled. Kako pisati za osobe koje pogledaju na brzaka? Ova lista će vam pomoći da proverite da li je vaš tekst dobar.

Bez obzira koliku pažnju čitaoci pridodaju Vašem tekstu, ne obazirite se na to. Tekst je neophodan da sajt bude sadržajan, potpun i optimizovan.

Da li naslov jasno stavlja do znanja o čemu se radi u tekstu?
Da li slike koje se nalaze na stranici šalju prave poruke? (I o ovome treba da razmišljate dok pišete tekst, jer su slike u stvari „pojačivači“ onoga što želite da kažete)
Da li podnaslovi sumiraju ključne tačke iz teksta?
Da li koristite liste kako biste razbili velike komade teksta. Uz dobar naslov, slike, podnaslove i liste, stranica je lakša za skeniranje, pa posetioci mogu mnogo brže da shvate da li im je ono što se na njoj nalazi interesantno ili ne.