Kako bi Vaš sajt bio posećeniji i doprineo više Vašoj kompaniji možete preduzeti nekoliko malih stvari koje će Vam se višestruko isplatiti. Jedan od najefikasnijih načina da se to uradi je da se zapravo drži pažnja posetioca Vašeg sajta. Odvojite malo vremena tokom narednih nekoliko nedelja za sprovođenje aktivnosti, i možete videti kako Vaš Bounce Rate idu u pravom smeru.
Utičite na vreme učitavanja sajta
Većina internet korisnika može biti veoma nestrpljiva kada je u pitanju učitavanje sajta i oni će u većini slučajeva izlaziti sa sajta pre nego što se sajt učita. Sami se možemo setiti koliko smo puta napustili sajt zbog perioda koji je potreban da se stranica učita. Predlog za ubrzavanje je da vlasnici web sajtova redovno keširaju svoj web sajt, smanje broj dodataka i java skripti na sajtu, sa sajta uklone flash animacije i utiču na veličinu slika na sajtu kada je u pitanju izrada sajta i ažuriranje istog.
Analizirajte navigaciju
Niko neće ostati na Vašem sajtu ako ne može da se „kreće“ njime. Vaša navigacija treba da budu jasna, pregledna i lako dostupna. Razmišljajte o tome gde želite da Vaši posetioci idu, i učinite sve da lako pronađu ono što žele. Ne pretrpavajte korisnike informacijama Preveliki izbor može lako zbuniti posetioce i ugroziti njegovo zadržavanje. Trebalo bi da izbegavate bombardovanje informacijama posebno na naslovnoj strani.
Pružite kvalitetan sadržaj
Od vitalnog je značaja da korisnici sajta imaju jasnu poruku, atraktivne naslove, a da se sa sajta lako čita sadržaj. Sadržaj treba prilagoditi specifičnim potrebama publike kojoj se teži. Korišćenjem atraktivnih naslova i pružanjem kvalitetnog i sadržaja bez grešaka, postoji dobra šansa da će Vaš posetilac posetiti i druge stranice Vašeg web sajta. Na kraju postoji samo jedna stvar koju možete učiniti da zadržite posetioca na sajtu, a to je da im pokažete ono što žele, kako oni to žele i što je brže moguće.
Trudite se da ništa ne natera posetioce da napuste sajt kada budu upoznati sa njegovim sadržajem!